Optimaliseer uw website continu om de bezoekerservaring en algemene conversieratio te verbeteren
Geef jouw bezoekers een uitzonderlijke gebruikerservaring om ze op de lange termijn te behouden
Kom te weten hoe de verschillende elementen van de pagina’s het gedrag van jouw bezoekers beïnvloeden en leer meer over hun behoeften en verwachtingen
Kanaliseer al jouw inspanningen (en budget) naar wat het beste werkt voor al jouw doelgroepen, met behulp van wat jij leert van de uitkomsten van de A/B-tests.
Wij A/B testen hypothesen en nemen beslissingen op basis van betrouwbare feiten en statistieken in plaats van subjectieve beoordelingen.
Wij onderzoek met behulp van Google analytics en een technische analyse de huidige prestaties van de website/webshop
Op basis van data en gedragspsychologie worden hypotheses geformuleerd en bijpassende a/b testen ingeregeld
Wij maken een overzicht van de knelpunten. Per maand focussen wij ons op het verbeteren van een van deze punten.
Iedere maand geven wij een persoonlijke presentatie waarin wij samen de voortgang en resultaten van de A/B testen bespreken