Marketing-page


    Of jouw bedrijf nu groot of klein is, net begint of al lang bestaat, lokaal of wereldwijd, in dit digitale tijdperk zal jouw website er onvermijdelijk een cruciaal onderdeel van zijn. Van het vergroten van de bekendheid tot het versterken van een merkidentiteit, een goede – of slechte – website kan de sleutel zijn tot het verbeteren of belemmeren van jouw bedrijf en achter dit alles zit een developer. In de realiteit komen wij vaak bedrijven tegen die tegen problemen aanlopen met hun huidige developer.
  • Moeilijk te bereiken: maar al te vaak horen we verhalen van klanten die proberen in contact te komen met hun developer maar zonder resultaat. Als het probleem urgent of tijdgevoelig is, kan dit een enorme impact hebben op een bedrijf. Onthoud dat het feit dat jouw webshop in de lucht is, niet betekent dat het werk van de development partij erop zit. Ze hebben de verantwoordelijkheid om je te helpen als je het nodig hebt.

  • Ze luisteren niet: Jouw bedrijf is jouw bedrijf. Jouw merk is jouw merk. Webshops zijn niet one size fits all, dus uw developer moet uw ideeën kunnen overnemen en verwerken in de uiteindelijke oplevering 

  • Gebrek aan kennis en ervaring: Vooral bij een systeem zoals Magento is kennis en ervaring erg belangrijk. In de praktijk kom je vaak onverwachte complicaties tegen die enkel developers met Magento ervaring kunnen voorzien. Daarnaast helpt ervaring ook bij het inschatten van de moeilijkheidsgraad en tijd van een wens. 

  • Gebrek aan een sparringpartner: Magento is een gecompliceerd systeem, het is daarom prettig om een partner te hebben met wie je kan sparren. Een development partij moet verder kijken dan alleen die ene taak, het is belangrijk dat de developer de lange termijn doelen van de organisatie voor ogen heeft. Zo kunnen er samen afwegingen genomen worden en beslissingen worden gemaakt met de toekomst voor ogen.

  • Gebrek aan transparantie: zoals bij alle bedrijven moet uw developer u een duidelijk inzicht geven in de kosten en het tijdschema van het project. De meeste klanten begrijpen dat goede dingen tijd (en geld) kosten, maar zullen snel geïrriteerd raken als deadlines worden opgeschoven en prijzen worden opgedreven. Nogmaals, een goede webdesigner houdt je op de hoogte van de voortgang en problemen wanneer die zich voordoen. 

  • Te lange doorlooptijd: Veel organisaties lopen tegen het probleem van een te lange doorlooptijd aan, zij vinden dat kleine taken vaak te lang duren. Wij zien dat de oplossing voor dit probleem vooral zit in duidelijke communicatie. Het is belangrijk dat de developers werken volgens effectieve processen en een duidelijke structuur. Dit zorgt ervoor dat de klant weet wanneer hij de nieuwe functie kan verwachten en op de hoogte wordt gehouden zodra hier een wijziging in plaats vind. Zo blijft de klant niet in het duister tasten. 
Wij hanteren altijd een altijd een aantal kwaliteitsvoorwaarden en processen, deze voorwaarden en processen weerhouden ons van een van de bovenstaande valkuilen. Een aantal van deze voorwaarden en processen zijn
  • Twee weekse sprint om een doorlooptijd van maximaal 2 weken te verzekeren
  • Wij voeren een taak pas uit na akkoord van de klant op de ureninschatting
  • Wij willen altijd de vraag achter de vraag te begrijpen, zo kunnen wij onze klanten begrijpen en helpen met de juiste oplossing

Om ervoor te zorgen dat wij niet onverwachts tegen problemen aanlopen en kwaliteit kunnen verzekeren voeren wij altijd een technische analyse of audit uit. Wij doen dit voor zowel .

In de technische analyse analyseren wij de huidige staat van de Magento shop en identificeren wij belangrijke elementen die op het moment of in de toekomst een slechte invloed kunnen hebben op de prestaties van de webshop.

Webshop technische analyse: Essentiële elementen om te analyseren

  • F

Wij hebben deze voorwaarden verwerkt in een checklist die jij nu ook kan gebruiken. Houdt vooral onze checklist even tegen jouw webshop aan om jouw huidige situatie in kaart te brengen. De onderstaande checklist voor kwaliteitsborging van jouw webshop bevat essentiële factoren die van invloed zijn op de gezondheid van jouw Magento webshop.

Checklist:       https://woocommerce.com/wp-content/uploads/2019/07/WooCommerce-Pre-Launch-Checklist-1.pdf