• slide

DETAILS


  • Klant Serenco
  • Status Doorlopend
  • Datum Okt 2020


Serenco Nederland


Brand awareness, efficientere interne processen

Serenco Nederland is opgericht in 1986. Serenco is in de loop der jaren verder ontwikkeld tot de erkende importeur en leverancier van (speciaal-)gereedschap en equipment voor de industrie en de autobranche. Zowel binnen en buiten Nederland.

Door de zeer hoge deskundigheid van Serenco en goed naar de klanten te luisteren, is Serenco continu in staat om de productontwikkeling en innovatie compleet af te stemmen op de wensen van de klant. Ook heeft Serenco te maken met een dynamische markt die steeds hogere eisen stelt. Dit heeft aanzienlijke gevolgen voor de waardeketen van Serenco.

Het was voor Serenco dan ook noodzakelijk om intern te innoveren en zij eigen processen hierop aan te passen. In samenwerking met BEpic heeft Serenco een aanzienlijke (digitale) transformatie doorgemaakt. Klassieke systemen en processen zijn omgezet naar digitale processen en systemen. Dit zorgt ervoor dat Serenco:

  • effici├źnter kan werken.
  • beter gebruik kan maken van online.
  • een hogere ROI heeft door middel van lagere kosten.

Serenco en BEpic zijn zeer tevreden over het resultaat en kijken naar de volgende stappen om te optimaliseren. Vragen hierover? Mail dan naar info@bepic.nl.


Share


Interesse? Wij helpen je graag aan een soortgelijke klus als Serenco!