Puzzelen met advertenties

Puzzelen met advertenties, op welke advertentie hoort dit puzzelstukje ? Een bekende jaarlijkse sinterklaaspuzzel in de lokale krant van Tilburg is een ongekend succes voor merkactivatie bij lokale ondernemers. Met Unity heeft BEpic de wens om een interactieve sinterklaaspuzzel-spel te maken gerealiseerd.
Scroll naar beneden voor meer info

Puzzelen met advertenties, op welke advertentie hoort dit puzzelstukje ? Een bekende jaarlijkse sinterklaaspuzzel in de lokale krant van Tilburg is een ongekend succes voor merkactivatie bij lokale ondernemers.

Waarom alleen met sinterklaas en hoezo niet digitaal? Omdat deze vragen onbeantwoord bleven, werd het idee realiteit. De gratis app bestaat uit vijf levels, waarbij tien puzzelstukjes binnen veertig advertenties moeten worden gezocht. Bij voltooiing van de wekelijkse puzzel maakt de speler kans op diverse prijzen.

Met Unity heeft BEpic de wens om een interactieve sinterklaaspuzzel-spel te maken gerealiseerd. De gegamificeerde app: Prizzle heeft niet alleen een goed concept maar door de leuke gametechnieken en goed uitgedachte userinterface wordt de gebruiker intrinsiek gemotiveerd om te blijven spelen. De extrensieke motivatie is natuurlijk dat er geweldige prijzen te winnen zijn!

BEpic kent de mogelijkheden van merkactivatie en heeft daarom een reeks van BrandGames ontwikkelt. Prizzle is een van deze games waarbij merken gekoppeld worden aan spellen.

Laat ons weten wat u van dit project vind.
Kijk ook naar onderstaande projecten